Salgsbetingelser

Betingelser

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl. mva

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

 

2. FRAKT

Alle ordrer sendes er på vei til deg innen 3 dager. Gratis frakt for alle kjøp over 1000,00!

Ved henting kan man låne henger gratis.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Er varene kjøpt som gave, kan gaven leveres direkte til mottaker.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Når du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:

Adresse: Østerveien 59, 4631 Kristiansand

 

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen i retur.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

 

5. KUNDESERVICE

Oddernes Gartneri AS

Postadresse: Østerveien 59, 4631 Kristiansand

Mail: bestilling@oddernesgartneri.no

Tlf: 38 09 02 02

 

6. TVISTER

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom det ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet i nærheten av der du bor. Part i saken er Selger, dvs. Oddernes Gartneri AS. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Bringes saken inn for domstolene skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor.